Wij vinden het belangrijk dat er duidelijkheid is over het verloop van de opdracht. Een opdracht start daarom altijd met een gesprek waarin wij uw wensen en verwachtingen met u bespreken. Indien van toepassing, ontvangt u hierna een offerte.
Als het helder is wat u van Biladi Finance verwacht, wordt de opdracht vastgelegd in een opdrachtbevestiging. Hierin zijn de wederzijdse verantwoordelijkheden vastgelegd. Beide partijen ondertekenen de bevestiging. Deze krijgt u bij de opdrachtbevestiging aangeboden.
De planning van de werkzaamheden wordt in overleg met u opgesteld. Ook worden er afspraken gemaakt over terugkoppelmomenten en wijze van rapporteren. Gedurende de opdracht ontvangt u maandelijks een factuur voor de werkzaamheden die zijn verricht, tenzij hierover andere afspraken zijn gemaakt.
Na afloop van een project wordt de opdracht met u geëvalueerd. Gezamenlijk bespreken wij hoe het project is verlopen en waar eventueel verbeteringen zijn aan te brengen.
Wij doen ons uiterste best om de opdracht zo goed mogelijk te laten verlopen.
Mocht u desondanks niet helemaal tevreden zijn, dan stellen wij het zeer op prijs als u uw opmerking of klacht aan ons kenbaar maakt via mail.
Zo kunnen wij gezamenlijk zoeken naar een oplossing en eventuele verbeteringen doorvoeren.